تور هند

ساخت وبلاگ

هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره زیبای کیش  بنا شده است  در پایگاه کیش آنلاین قابل رزرو میباشد . این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازار ها دارد  در پایگاه کیش آنلاین قابل رزرو میباشد .هتل قائم روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

 

آدرس : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

رستوران هتل قائم کیش


 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل قائم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 142 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 20:13

هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد که در پایگاه کیش آنلاین قابل رزرو میباشد . هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی شد و در پایگاه کیش آنلاین قابل رزرو میباشد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان خود سرو می کند.

 

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

 

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


 

هتل گلدیس کیش

رستوران هتل گلدیس کیش

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل گلدیس کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 101 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 20:06

کاخ بیلربی استانبول

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

کاخ بیلربی استانبول

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است . مسافران تور استانبول 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول نوروز 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

 

مطالب مرتبط :


کاخ بیلربی استانبول

کاخ چراغان استانبول

کاخ موزه توپکاپی استانبول

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 75 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 20:00

 
 

 

 

بسیاری از مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله به این هتل رجوع می نمایند .این هتل دارای سرویس نگهداری کودکان برای راهتی و آرامش خاطر خانواده ها میباشد . و همچنین امکانات تفریحی نظیر استخر، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . دارای اتاق های ویژه و سوئیت مخصوص برای  تازه عروس ها و  اتاقهای VIPمیباشد. امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی میباشد. این هتل دارای دیگر خدمات برای رفاه مسافران میباشد که شامل خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد. سایر امکانات رفاهی این هتل : رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در همه ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار و گرمایش است. پیشنهاد می کنیم گردشگرانتور استانبول نوروز 94 از این هتل به عنوان اقامتگاه خود استفاده کنند .

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

گردشگران تور استانبول فروردین 94  می توانند اقامت خوبی را ادر این هتل سپری کنند .

 

مطالب مرتبط :


هتل تکسیم گونن استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : هتل تکسیم گونن استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 93 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:56

مسجد سلیمانیه استانبول

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول نوروز 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : مسجد سلیمانیه استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,آثار تاریخی استانبول, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 61 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:51

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94حتما از این مکان دیدن نمایند . کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

مطالب مرتبط :

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ بیلربی استانبول

کاخ گوک سو استانبول

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : کاخ دلمه باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 54 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:46

 

 

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌است . ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش میدهد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه کنونی نادرشاه واقع در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) که پس از آرامگاه امام رضا ، مهم‌ترین مکان گردشگری و تاریخی داخل شهر مشهد به شمار می رود . این بنا در باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع ساخته شده‌است . آرامگاه شامل سکویی دوازده پله‌ای ، محل گور ، پوششی خیمه مانند بر روی قبر ، سکویی مرتفع در مجاورت قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب و سه تن دیگر در پی او ، یک غرفه فروش کتاب و دو تالار برای موزه‌است .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 موزه نادری در قسمت اصلی بنا در ۲ تالار معرفی آثار تاریخی این دوره را نشان می دهد :

تالار شماره 1 : به‌ نمایش اشیاء مختلفی به‌منظور معرفی آثار تاریخی دوره افشار پرداخته است که شامل انواع سلاح‌ها ، البسه و پوشاک رزمی نظامیان دوره افشار ، تابلوهای نقاشی از نادر و صحنه‌های جنگ مانند تابلویی از جنگ کرنال ، وسایل سوارکاری مانند زین و برگ اسب از دوره افشار تا قاجار ، چند نسخه خطی نفیس از جمله تاریخ جهانگشای نادری و دو شمشیر متعلق به نادر می باشد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 تالار شماره 2 : در حال حاضر به نمایش برخی تصاویر و نیز پاره ای اطلاعات تاریخی در ارتباط با زندگی نادرشاه افشار و همچنین کلنل محمدتقی خان پسیان اختصاص یافته است . همچنین در گوشه شمالی آرامگاه نادر ، آرامگاه محمد تقی خان پسیان سردار خراسان قرار دارد .

 مسافران  هتل های مشهد همه ساله از این مکان دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :


موزه آرامگاه نادری مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

بند گلستان مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : موزه آرامگاه نادری مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 80 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:41

 
 

پارک ملت مشهد در سال ۱۳۴۳ در زمان سلطنت محمدرضا شاه پهلوی در مکانی که آن زمان خارج شهر بود احداث گردید ولیکن با توجه به توسعه شهری این پارک اکنون در داخل شهر قرار گرفته‌ است . این پارک در آن زمان توسط دو مهندس طراح انگلیسی به سبک پارک‌ های انگلستان طراحی گردید ولی ساخت آن نهایتا چندین سال بعد توسط مهندسین ایرانی به اتمام رسید . بوستان ملت در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد و در ضلع شمال غربی تقاطع آزادی قرار گرفته است . گردشگران  هتل های مشهد می توانند از این پارک زیبا دیدن کنند .

بوستان ملت مشهد

در مرکز پارک ساختمان فرهنگی - هنری امام رضا (ع) قرار دارد که شامل : کتابخانه ، کلاس‌ های فرهنگی هنری ، مسجد و … می‌باشد . در داخل پارک نیز یک شهربازی قرار گرفته‌است که قدیمی ترین شهربازی مشهد محسوب می‌شود . در ضلع شرقی پارک زمین‌های ورزشی پارک قرار دارد . این زمین‌ها شامل بزرگترین استخر روباز مشهد به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع با گنجایش ۴۰۰ نفر، زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و… می‌باشد به علاوه دورتا دور پارک زمین مخصوص دویدن و ورزش قرار دارد . باغ رز قسمتی سرپوشیده از پارک است که ویژه بانوان می باشد و دارای امکانات و تجهیزات ورزشی است .

بوستان ملت مشهد

 

مطالب مرتبط :

بوستان ملت مشهد

بند گلستان مشهد

بنای هارونیه مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بوستان ملت مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 84 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:37

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش در یک بنا با قدمت 200 سال در قدیمی ترین محله جزیره کیش (سفین قدیم) قرارد دارد . این خانه در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع حدود 200 سال پیش بنا شده و دارای 15 اتاق و دو حیاط مجلسی و حیاط خانوادگی بوده و از سبک معماری کاملا بومی برخوردار است .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

حیاط مجلسی آن مخصوص مهمان ها و مرد نامحرم به ویژه غریبه بوده ، این حیاط از یک در اختصاصی و یک اتاق تابستانی ( مجلس ) و یک اتاق زمستانی و تعدادی انبار و یک حلقه چاه برخوردار است . حیاط دیگر این خانه حیاط خانه است که مخصوص خانواده است و مردان غریبه و نامحرم حق ورود به آن نداشتند ، اتاق خواب های زمستانه و تابستانه ، آشپزخانه , مکتب خانه ، اتاق مهمان زنان ، انبار خرما ، انبار علوفه و محل نگهداری گاو و گوسفند و یک حلقه چاه در این حیاط قرار دارند ، این حیاط دارای درب ورودی مخصوص خانواده است . قسمت های مختلف این خانه عبارتند از : مصیف ( اتاق تابستانی ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان) ، الفرشه ( حجله ) ، بخار( انبار ابزار صید و شناورها ) ، بخار الهوش ( انبار علوفه گاو و گوسفند) ، سیم ( تخت خواب تابستانی ) و زریبه ( باغچه منزل )  می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

در این بنا قسمتی با عنوان چندول وجود دارد که عبارت از اتاقی با ابعاد 2x2 یا بزرگتر که محل نگهداری چند صد کیلو خرما بود یکی از الزام های انبار کردن خرما این بود که در معرض وزش باد نباشد زیرا خرما در معرض باد سریع خشک می شد ، بنابراین چندول را در گوشه ای از حیاط می ساختند و در آن زنبیل های حصیری خرما را انبار می کردند، بعد از مدتی شیره خرما از سبدها تراوش می کرد برای استفاده از شیره کف انبار را با استفاده از ساروج نفوذ ناپذیر می کردند و کف را به صورت وی و پشته درست می کردند جوی ها با شیب ملایم به گوشه ای از چندول دارای حفره برای جمع شیره وجود داشت شیره جمع می شد و بدون نیاز به ورود به داخل چندول شیرخرما را هر چند روز جمع آوری می کردند . بعلت مصرف بالای خرما ( خانواده ، میهمانان ، خدمه ، جاشوهای لنج ) این خانه دارای دو انبار چندول می باشد که آثار شیره و هسته های خرما از 60 سال پیش در یکی از این انبارها موجود می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

این خانه درسال های دور مکتب خانه و محل آموزش قرآن به بومیان بود و به همین سبب برای بسیاری از بومیان کیش یادآور خاطرات دوران کودکی و دارای جایگاه ویژه معنوی است . خانه مردم شناسی کیش متعلق به حاج عبدا.. بن شاهین یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین اشخاص بومی کیش بوده است .
گفتنی است نژاد بومیان کیش دراویدی ، سومری ، نوردیک ، سامی ، سیاه پوست و سفید پوست است وتا پیش از گشایش خانه مردم شناسی کیش ، ساکنان و گردشگران اطلاعات زیادی درباره قدمت این جزیره ونحوه زندگی بومیان نداشتند . گردشگران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند .

 

مطالب مرتبط :

خانه مردم شناسی بومیان کیش

آب انبار کیش

موزه و نماد کیش

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : خانه مردم شناسی بومیان کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 87 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:32

پایاب کیش

 

پاياب دهليز يا نقبي است كه بر روي سطح زمين قرار دارد و در كنار دهانه چاه قنات حفر می کنند که با شيب تند و با استفاده از تعدادي پله به سطح زمین آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد .

پایاب کیش

 قنات ها ، کانالهای آبی زیبایی هستند که معماری آن مختص ایرانیان است و برای رساندن آب سفره های زیر زمینی بر روی سطح زمین می باشد . قنات پایاب کیش نیز از همین نمونه بوده و قدمتی بیش از دو هزار سال دارد .

این قنات یکی از جاذبه های گردشگری در جزیره کیش است . در اطراف این پایاب انبوهی از درختان سبز قرار گرفته و سرسبزی خاصی به محل داده است . قنات پایاب نیز در سال‌های اخیر با سنگ‌های مرجانی و به نحو زیبایی بازسازی شده است و امکاناتی نیز ازقبیل چایخانه و رستوران تعبیه شده که با غذاهای سنتی از مسافرانهتل داریوش کیش پذیرایی  می کند . 

پایاب کیش

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : پایاب کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 63 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:27

پارک ساحلی جمیرا دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است . مناظر اطراف این پارک شامل : درختان نخل ، ساحل طویل ، باغ و چمنزار دریای لاجوردی و ... می باشد که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است . همچنین این منطقه شامل زمین مخصوص والیبال و دکه های غذا و نوشیدنی نیز می باشد . این پارک همچنین دارای پلاژ شنا نیز می باشد که نجات غریقان در ساعات شنا در آنجا حظور دارند .

مسافران 

 می توانند از این مکان دیدن کنند.

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

مطالب مرتبط :

 
تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : پارک ساحلی جمیرا دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 51 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:23

پارک خور دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی از مکانهای دیدنی دبی می باشد. پارک خور دبی میان دو پل القرهود و المکتوم  در منطقه بردبی واقع شده است. در پارک خور دبی شهر بچه ها نیز وجود دارد. سرزمین عجایب نیز در نزدیکی این پارک خور دبی می باشد. در پارک خور دبی مکانهای مختلف برای تفریح وجود دارد از جمله اسکله ماهیگیری , مسیرهای مخصوص پیاده روی , قسمتهایی برای بازی کودکان , رستورانها و مکانهایی برای فروش نوشیدنی و غذا وجود دارد. در پارک خور دبی آمفی تئاتر بزرگی وجود دارد که بسیار مناسب برای برگزاری و اجرای کنسرت ها و همایش ها می باشد.  در مجاور ورودی شماره يک پارک خور دبی شهرکودک و موزه ویژه کودکان وجود دارد. می توانيد در ورودی شماره دو موتورسيکلت چهارچرخ اجاره کنید و با قیمت 20 درهم برای يک ساعت تفریح نمایید. در پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع است اما اسکيت سواری مانعی ندارد. مسافرین تور دبی از پارک خور دبی بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی و تفریحی دبی برای گردشگران و مسافران تور دبی محسوب می شود.

پارک خور دبی

پارک خور دبی

مسافران 

می توانند از این پارک زیبا دیدن کنند.

 

مطالب مرتبط :

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : پارک خور دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 67 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:19

برج الماس دبی

برج الماس دبی

این برج یکی از آسمان خراش های دبی می باشد که ارتفاع آن به 360 متر می رسد . ساخت این برج در سال 2005 آغاز شده و تا سال 2009 به اتمام رسیده است . برج الماس یکی از بلندترین برج های دبی و همچنین جهان به شمار می رود و نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد .

برج الماس دبی

این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند . برج الماس دبی دارای 74 طبقه و 35 آسانسور می باشد و برای مشاغل اداری بنا شده است .

گردشگران 

از این مکان دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : برج الماس دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 56 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:14

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

این قلعه که برای نگهبانی از مسیرهای زمینی دبی بنا شده است در سال 1787 ساخته شده و در سال 1971 به عنوان موزه بازسازی شده است . از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر حمله همسایگان و قبایل دیگر استفاده می شده است .

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

 

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

دیوار های این قلعه زیبا از مرجان ها و صدف های دریایی ساخته شده اند و سقف آن از ساق و برگ های درخت نخل ساخته شده است .  در این قلعه که هم اکنون به عنوان موزه مردمی از آن استفاده می شود تصاویری از زندگانی روزهای قبل از اکتشاف نفت را نشان می دهد . در این قلعه گالری ای نیز از مناظر رودخانه ، خانه های سنتی عربی ، مساجد ، سوق ، نخلستان ها و زندگی صحرایی و دریایی به تصویر  کشیده شده است .این قلعه زیبا همه ساله بسیاری از گردشگرانتوردبیرا به سمت خود جذب می کند .

 

مطالب مرتبط :

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : قلعه قدیمی الفهیدی دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 53 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:09

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران به شمار می رود . این مجموعه در سال ۸۶ افتتاح شد و از جهت تجهیزات و تنوع و امکانات در رده بهترین پارکهای آبی دنیا می باشد . همچنین این مجموعه تا قبل از مکعب آبی چین از بزرگترین مجموعه آبی قاره آسیا به شمار می رفته است و سرسره آبی تاپسی توروی این مجموعه برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان شده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94حتما از این مکان دیدن نمایند .
 

سرزمین موج های آبی مشهد

 

مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند.

از امکانات و تفریحات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی ، سرسره پیچشی ، سرسره موج ، سرسره تاپسی توروی ، سرسره تویستر ، چاله فضایی ، استخر موج ، رودخانه آرام و خروشان ، منطقه بازی کودکان ، استخر برکه ، سونای خشک و بخار ، جکوزی سرد و گرم ، رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه لوازم ورزشی ، حمام ترکی و …

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند لحظات خوشی را در این مکان مفرح بگذرانند .

 

مطالب مرتبط :


سرزمین موج های آبی مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : سرزمین موج های آبی مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 68 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:04

فرهنگسرای بهشت مشهد

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
این فرهنگسرا در سال 1310 ساخته شده  و مربوط به دوره اول پهلوی می باشد . اولین کاربری این فرهنگسرا دبیرستان مستوفی بوده که بعد از آن به عنوان تالار عروسی از آن استفاده می شده است . این عمارت زیبا در خیابان امام خمینی و در غرب بلوار مدرس قرار دارد .
مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

فرهنگسرای بهشت مشهد

فرهنگسرای بهشت مشهد

در طی سال های اخیر این مکان زیبا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد نوروز 94  را به خود جلب کرده و بازدید از آن برای مسافران تور مشهد فروردین 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :


فرهنگسرای بهشت مشهد

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : فرهنگسرای بهشت مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 67 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 18:56

 

مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایرانی می باشد که آرامگاه آن در کنار آرامگاه نادر شاه افشار قرار گرفته است . بر سر این آرامگاه لوح سنگی ای نصب شده است . محمد تقی خان پسیان در سال 1309 در تبریز به دنیا آمد وی در سال 1324 به تهران آمد در آنجا به تحصیل در مدرسه نظام شد و بعد  از 5 سال به درجه سلطانی رسید . محمد تقی خان پس از آن روس ها را شکست داد و در سال 1335 به آلمان رفت و پس از بازگشت در سال 1338 به فرماندهی ژاندارمری خراسان در زمان مشیرالدوله رسید . در سال 1339 آزادی خواهان خراسان به رهبری محمد تقی خان قیام کردند که در این قیام محمد تقی خان در مقابله با اکراد بجنورد کشته شد . گردشگران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این مکان دیدن کنند . این آرامگاه هر ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد نوروز 94  را به سمت خود جذب می کند .

 

مطالب مرتبط :


آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

باغ موزه نادری مشهد

 

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 105 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 18:51

بلدیبی آنتالیا

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود . مسافران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند از این مکان دیدن کنند . 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

 

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکاندیدن نمایند .

 

 

مطالب مرتبط :

بلدیبی آنتالیا

غار دامالاش آنتالیا

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : بلدیبی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 32 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 18:40

 

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله مسافران تور آنتالیا فروردین 94  و عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

مطالب مرتبط  :


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : شهر تاریخی میسیس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 83 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 18:35

منطقه سیده آنتالیا

 

منطقه سیده آنتالیا

سیده شهری کوچک در آنتالیا است که در کنار سواحل مدیترانه در جنوب ترکیه واقع شده است . این منطقه در گذشته دهکده کوچک ماهیگیری بوده است و امروزه با وجود هتل های لوکس آن به یک مکان توریستی تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری از تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشاند .

 منطقه سیده آنتالیا

این شهر کوچک و مدرن که دارای کافی شاپ ها و رستوران و هتل های لوکس می باشد بدر 24ساعت تابستان را در حال فعالیت است و آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد . یکی از دیدنی های این منطقه سالن آمفی تاتر رومی هاست که از آپار بجا مانده از دوران رومی ها می باشد که در بالای تپه ای قرار گرفته است . این آمفی تاتر در گذشته حدود 2000 نفر ظرفیت داشته است . شهر سیده دارای یک بندر نیز می باشد و همچنین بهترین ساحل های آنتالیا نیز در این منطقه واقع شده است . مسافران تور آنتالیا عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 منطقه سیده آنتالیا

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند

مطالب مرتبط :

منطقه سیده آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه) آنتالیا

موزه آنتالیا

 

تور هند...
ما را در سایت تور هند دنبال می کنید

برچسب : منطقه سیده آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,بهترین مکان های دیدنی آنتالیا, نویسنده : سیمین پیوندی netthend بازدید : 62 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 18:30